מתחילה לי שנה חדשה

זה נראה לי נכון לפתוח בלוג חדש בראש השנה.

לפתוח דף חדש. חמש שנים וחצי אני כותבת בלוג. בחמש שנים וחצי פרסמתי מאות רשומות, עברתי שינויים- הן בבלוג והן בחיי האישיים,  איתגרתי את עצמי ואת הקוראים, התחלתי פרוייקטים רבים- חלקם עדיין חיים ונושמים, חלקם כבר נחים על משכבם ובעיקר יצרתי- המון. חמש שנים וחצי ניהלתי את בלוג היצירה "לג'ירף יש צוואר ארוך", והיום אני מתחילה אותו מחדש. אותה גברת, אבל אחרת.

לפני חמש שנים וחצי הייתי סטודנטית בשנה הראשונה בחוג להפרעות בתקשורת, נשואה טרייה, גרתי במושב ליד ירושלים, יוצרת יחסית מתחילה בתחום הסקראפ (פתחתי את הבלוג בערך עם וותק של שנה בתחום). היום אני כבר קלינאית תקשורת מוסמכת ואפילו קצת (!) מנוסה, אבל בעיקר אמא לשלושה (ילדה, ילד וכלב) במשרה מלאה, גרה בקיבוץ בצפון ויוצרת, נקודה.

הבלוג המחודש התחיל להתבשל אצלי עם תחילתו של המסע. רמזתי עליו בבלוג הישן, סיפרתי עליו בנקודות, בלחישות. לא היה לו מקום שם, ולכן- התחלה חדשה. חשבתי לפתוח בלוג נוסף, נפרד, אבל הבנתי שזה בלתי אפשרי.

הבלוג הזה הוא, במהותו, בלוג יצירה. יצירה בניירות, יצירה לאמהות, יצירה לילדות, יצירת רעיונות. הבלוג הזה הוא הבלוג שלי כאמא לשני קטנטנים בחינוך ביתי וכיוצרת סקראפ מכורה.

אז מי בעוסקים במלאכה?

זו אני בפוזה מצויה:

10590649_10152605543429571_1133346664702469559_n

זו יעלה, ביתי הבכורה, בת שנתיים ושבעה חודשים:

P1030866

וזה אמיתי, אחיה הקטן, בן חודשיים וטיפה:

086

והלו, כלבלב המשפחה:

015

ויש גם את אבא של כל החבורה, הידוע בכינויו "בח"ל", אני מניחה שהוא עוד יציץ כאן, אבל בנתיים תמונתו תישאר חסויה…

אז הנה, יוצאים לדרך, מתחילים…שתהיה לנו שנה נפלאה!

2 מחשבות על “מתחילה לי שנה חדשה

  1. מזל טוב לבלוג החדש!! שמחה שעזבת את תפוז. אולי עכשיו יהיה יותר קל לקרוא שהכל יגיע ברידר כמו שצריך :-)
    ברכות ואחולי שנה חדשה.

    אהבתי

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

