שנת די- חלק שני

קצת באיחור ביחס לתכנון המקורי, כי מחשב חדש זה כיף, אבל גם מבלבל ודורש אימון ולימוד, הנה החלק השני של לוח השנה שלי. לטובת מצטרפות חדשות אזכיר שמדובר בבסיס לוח השנה הנהדר של "מזמינים" שעיצבתי להוריי במתנה לראש השנה. את השער ואת החודשים ספטמבר- פברואר ניתן לראות כאן, והנה אנחנו בחודש השמח ביותר בשנה- מרץ:

107

מעבר לעובדה שזה החודש בו נחגג (לרוב) החג הכי אהוב עליי בעולם כולו, זה גם החודש בו אבא שלי חוגג יום הולדת. לכן בחרתי תמונה פורימית במיוחד שלו ושל אמא שלי, מסשן צילומי פורים שערכתי לכל בני המשפחה בחגיגות יום ההולדת של אבא שלי בשנה שעברה. לתמונה עיצבתי רקע פורימי בפני עצמו, מפסים פסים של וושי טייפ בצבעים שמתאימים לתמונה וגם סתם משמחים אותי. מאוד מאוד אוהבת את התוצאה:

049

במשפחה שלי יש קטע של שנים עגולות- אבא שלי, אמא שלי ואחי הגדול נולדו כולם בשנים עגולות. אני נולדתי בשנה חצי עגולה (כלומר שנגמרת ב-5) ורק אחותי קלקלה את הרצף…זה אומר ששנת 2015 תהיה מלאה בחגיגות גדולות במשפחה שלנו. .הראשון שחוגג הוא אבא שלי, ולכן יום ההולדת שלו קיבל ציון בולט ומיוחד:

109

חודש אפריל הוא חודש משפחתי של פסח. חודש אפריל הוא גם החודש בו סבתי האהובה ז"ל חגגה יומולדת. היא נפטרה לפני פחות משנה וחצי,

והעיסוק עוד טרי. בחרתי בתמונת פסח משפחתית של שלושת האחים- אחי, אני ואחותי, עומדים מעל סבתי בליל הסדר האחרון שלה:

110

הוספתי רקע "סבתאי" בסגנון הטפטים של פעם וערימה של כיתובים גזורים מדף כיתובים שהוא בעצם הצד השני של דף ה"טפט":

055

את חודש מאי כבר הראיתי בבלוג הישן, כי הוא היה הפרוייקט שהכנתי לאתגר "סימני דרך" של חודש ספטמבר, בהשראת פרוייקט היומן השמח שלי. בכל זאת מצרפת אותו גם כאן, כחלק מהלוח השלם. חודש יום ההולדת של בח"לי ושל גיסתי (אשתו של אח שלי). הדף עוצב עם כרטיסיות נהדרות והרבה צבעוניות וניגודיות:

007

מאוד אוהבת את השמחה ואת השילובים שנוצרו בדף הזה:

008

ביוני, תחילת הקיץ, אמא שלי היפה חוגגת יום הולדת. אמא שלי לא חובבת צילום, בלשון המעטה, וקשה מאוד למצוא תמונה טובה שלה, וזו אחת שאהובה עליי מאוד ואני משתמשת בה שוב ושוב:

113

השתמשתי דף תווים ישן באמת ובחיתוך מהמם מהסילואט של נגה:

017

יולי- חם, קיצי ועמוס חגיגות במשפחת די:

114

החוגגים הראשיים הם אחותי הדוגמנית והחל מהשנה גם אמיתי הקטנטן והמופלא. שילבתי את שניהם על רקע צהוב הכי קיצי שיש, עם מדבקות קיץ, כי למרות שאני שונאת קיץ, אני מתה על קיטים של קיץ, ויש לי המון כאלו:

יולי

בניגוד ליולי העמוס, אוגוסט נטול ימי הולדת במשפחה המצומצמת,אז יכולתי שוב לבחור תמונה כאוות נפשי, ובחרתי בתמונה נהדרת של שלושת בני הדודים- עומר, יעלה ואיילצ'יק, נוסעים יחד בעגלול. התמונה צולמה ממש כמה ימים אחרי הלידה של אמיתי, כשהם הגיעו לבקר אותנו, ולצערי הוא עדיין לא בתמונה, אבל יש תיקון, תיכף:

122

הוספתי פה מאטינג כפול, סרט תחרה דביק ומדבקת עפיפון- מוסיפים קצת נפח ללוח כולו, אבל הדף שיצא בהחלט משדר אווירה של- קיפצו לבריכה מהר בטרם החום ינצח אתכם:

125

אחרון חביב, ספטמבר. 2015. הרחק הרחק מעבר להרי החושך, אבל עדיין חלק מלוח השנה הנהדר הזה. כמו בספטמבר הקודם, גם פה לא היה לי אירוע משמעותי לציין, אז שוב ניצלתי את זה לתמונה משפחתית נהדרת, הפעם תמונה משותפת ראשונה של ארבעת המופלאים- עומר הבכור מחזיק את אחיו הקטן אייל ויעלה מחזיקה את אמיתי. נכון, בשני המקרים הקטן כבר כמעט בגודל של הגדול/ה, ככה יצא אצלינו- הגדולים קטנטנים והקטנים גדולים (טפו טפו חמסה חמסה). למרות שאמיתי קצת מעוך, אני מתה על התמונה הזו:

 

134

התמונה נהדרת ולא הרגשתי צורך להוסיף לה הרבה, מלבד רקע אדום חזק שתמיד מקפיץ תמונות בהירות. הוספתי לו שפריצים מהספריי הלבן והמשולם שלי. לצערי התמונה ממש ממש לא מוצלחת, אבל האפקט של זה נהדר. באמת:

138

את לוח השנה ארזתי יפה יפה ומסרתי להורים שלי בערב ראש השנה, כשהם באו אלינו לחגוג איתנו בחג המקסים בקיבוץ. כמובן שהוספתי ללוח את הכרטיס האהובים עליי ביותר מבין השנוטובות שהכנתי השנה:

140

אני מאוד מאוד מרוצה מהתוצר הסופי, ובאמת בלי קשר לאהבה שלי לעינת, אני חושבת שמדובר במוצר גאוני. כבר עיצבתי בעבר כמה וכמה לוחות שנה בעיצוב עצמי, וזה תמיד היה מסורבל. התוצאה הסופית תמיד נראית מעוצבת, אבל לא מקצועית. עם הבסיס היפה והעדין הזה יש המון המון מקום לפרשנות, והמסגרת נראית מקצועית, משהו שאפילו ההורים המעוצבים למשעי שלי הסכימו לתלות בסלון (וזה משהו שלא קרה בעבר…).

כמו שאמרתי, יש עוד לוח שנה שלם שנמסר ליעדו ויתפרסם בו בהמשך, בין עוד המון פוסטים שמחכים לתורם. כשתכננתי את המעבר לבלוג החדש, תכננתי בין היתר לכתוב יותר פוסטים קצרים יותר, במקום מעט פוסטים ארוכים וחופרים. בנתיים זה ממש לא עובד לי…אני תוהה מה באמת עדיף. מה אתן מעדיפות? פוסט קצר עם עמוד אחד או שניים/פעילות אחת עם יעלה, או פוסט ארוך עם ריכוז של רעיונות או עבודות?! דילמה…

בינתיים אני נהנית מאוד מסוף השבוע החורפי והמופלא הזה, הלוואי שימשיך ככה. תוך כדי הולכות ונרקמות כל מיני תוכניות מופלאות לתקופה הקרובה- תוכניות קטנות למפגשים ופרוייקטים, תוכניות גדולות לנסיעות ולשינויים…זה כיף לתכנן תוכניות! מאחלת לכולנו חורף, גשם, תוכניות לעתיד וסופ שבוע. מה רע?

3 מחשבות על “שנת די- חלק שני

  1. אהובתי
    איזה יופי של דפים ואני כל כך נהנית לראות את המשפחה (וההולכת וצומחת :) ) שלך בתוכם.
    מאושרת שמצאת את עצמך בתוך הפורמט הזה של לוח השנה ונהנית לעבוד בתוכו.
    כרגיל, מתגעגעת. <3

    אהבתי

  2. מדהים לוח השנה שלך!!!
    הכי הכי אהבתי את חודש יולי הקייצי והמשמח!
    מקסים :)
    אני באופן אישי אוהבת פוסט אחד ארוך על פני כמה קצרים,
    אבל זו רק אני :)
    שבוע נהדר!

    אהבתי

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

