משפחה יוצרת

נדמה לי שכתבתי לפני פוסט או שניים שאין כמו ערבי יצירה. ערבי יצירה הם הדלק הכי טוב שיש למוזה עייפה, כמו זו שיש לי בימים אלו, בהם בערב בא לי לשבת על הספה עם קינוח טעים ולשוטט חסרת מטרה ברחבי הרשת. למרות שאני עובדת על פרוייקט די ענק ויומרני, עם תאריך יעד יומרני לא פחות, אני ממש לא מצליחה להניע את עצמי בערבים לעבר שולחן היצירה…אז יש מפגשים. יש מפגשים גדולים, של המועדון הכבר-לא-ירושלמי, או של יוצרות-גליל-עמקים, אבל עם הזמן נוצרו לנו גם מפגשים אחרים- מפגשי יצירה משפחתיים.

מאז הלידה של אמיתי ותחילת ה"חינוך הביתי" שלנו היו כמה הזדמנויות בהן הילדים ואני בילינו כמה ימים רצופים, באמצע השבוע, בבית הוריי. ההזדמנויות הנדירות האלו אפשרו לי לאגד שתי יוצרות אהובות במיוחד, שבמקרה במקרה הן גם קרובות משפחה שלי- אחותי הקטנה (שגרה בבית של ההורים, כך שהאתגר מסתכם ב"לשכנע אותה להישאר בבית") וגיסתי האהובה (שהיא גם אחות של בח"ל, וגרה במרחק 5 ד' נסיעה מההורים שלי. גם אחרי יום עבודה מפרך, היא מעולם לא סירבה להזמנה…). לרוב המפגשים האלו הם סמי-מאולתרים, לא ממש מתוכננים, ולכן אין איתי מלאי גדול של חומרים, ונוצרים תוצרים ממש אחרים. אספתי כמה מהתוצרים לשתי רשומות.

הראשון- דף שהכנתי לתמונה של שלושת האחים- אחי הגדול, אחותי ואני. לאבא שלי יש מדפסת תמונות איכותית, אז כשהחלטנו על ערב יצירה ביקשנו ממנו באקראיות להדפיס לנו כמה תמונות משפחה. התמונה הזו מאוד מצאה חן בעיני ומיד אומצה:

P1030472

אני די בטוחה שאח שלי לבש חולצה אדומה, אבל בגלל הצילום או ההדפסה, היא נראית לגמרי כתומה. לקחתי קצת חומרים ממור (גיסתי) וקצת חומרים מטל (אחותי) ויצרתי דף זריז זריז, בלי יותר מידי תחכום או השקעה- שני דפים, מאטינג לבן, סרט בד וכרטיסיה ממאגר הכרטיסיות הנהדר שגיסתי קנתה לשתינו (התחלקנו חצי-חצי) בביקורה בארה"ב:

P1030474

עוד שני דפי שהוכנו בכאלו מפגשים הם חלק מאלבומי הטיול הבלתי נגמרים של אחותי. קצת לפני שיעלה נולדה אחותי טסה לטיול אחרי צבא (בערך…) וקצת אחרי שהיא חזרה התחלנו לעצב את כל התמונות באלבומים, עוד ועוד אלבומים. העלתי בבלוג הישן לא מעט דפים מהאלבומים האלו, ובשלב מסויים התעייפתי, כי לא כל הדפים היו פאר היצירה. אבל פה, אחרי תקופה בלי יצירה, נוצרו דפים שאני די מחבבת. הראשון מבוסס גם הוא על שילוב חומרים ששאלתי משני הצדדים, ובעיקר על הכרטיסיות הנהדרות- קטנות וגדולות:

P1030476

מאוד מאוד אוהבת את שילוב הצבעים והדוגמאות שנוצר, בהשראת הצבעים של דגל ברזיל שמככב בתמונות. יישרתי את השוליים המעוגלים של הכרטיסיות הגדולות, הוספתי מאטינג לבן וקצת בלאגן כרטיסיות מסביב:

P1030478

וקצת יותר מקרוב:

P1030480

ודף אחרון ישן יותר, אבל מאוד מתאים למזג האוויר הנוכחי:

021

תמונות גשם מקסימות שזכו לעיצוב גשום, עם כותרת מתבקשת להפליא "שתינו יחד תחת מטריה אחת"- באותיות של יעל יניב, מדבקה של שמשיה שהפכה למטריה:

023

המון המון החתמות של עננים חמודים שהובלטו באמבוסינג לבן:

024

ובורדרים גליים שיסייעו לתחושת השטפון:

025

כיף שמידי פעם משהו "מאלץ" אותי לשבת וליצור. כיף עוד יותר שהיצירה מאולתרת ויוצאת מנקודת הנוחות שלי, כשאני מוקפת בחומרים האהובים שלי בבית. הרשומה הזו (וזו שאחריה בסדרה) רק הגבירו את הגעגועים העזים שלי ליצירת דפי 30*30…כנראה שייקח עוד קצת זמן עד שאחזור לזה, כי דברים אחרים ממתינים ברשימה…לפחות בנתיים יש לי עוד דפים ישנים להתענג עליהם, ועוד ערבי יצירה מתוכננים לחכות להם.

שיהיה לכולנו שבוע חורפי, גשום ומשמח, מלא במוזה, באנרגיות יצירתיות ובדברים טובים!

מחשבה אחת על “משפחה יוצרת

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה