אמא כפולה

בין כל הפעילויות ב"גן הביתי" שלנו לבין ההכנות לקראת הנסיעה הגדולה, כמעט שלא נשאר לי זמן ליצירה. מזל שמידי פעם יש לי הפוגות קטנות שממש מחייבות אותי ליצור…אירוע כזה היה הלידה של דור ודווידי- שכניי החדשים. לטל וברוך, השכנים האהובים שלנו, נולדו בסימן טוב ובמזל טוב, אחרי הרבה תלאות שגורמים להריון שלי להישמע כמו נופש בקאריביים, זוג תאומים מתוקים להפליא. מיד התגייסנו כל המשפחה לארגן מתנה צנועה. אחרי הרבה בירורים הבנו שאין להם כמעט דברים שהם "צריכים". עם המוני בני דודים, לשני החתיכים היו הרבה יותר בגדים משלי יש, עוד בטרם לידתם. גילינו שדווקא בתחום ספרי הילדים ההכנה קצת לוקה בחסר, אז מיד התגייסנו לטפל בתחום בו אנחנו מבינים וסימנו וי על המתנה הקנויה.

אחר כך עברנו לשלב ה"תוצרת בית". טל היא כזו בחורה "בריאה" (כלומר ההפך ממני בכל הנוגע לתזונה…) ולכן פניתי לבלוג של עינת המופלאה והיא סייעה לנו לפתור את הבעיה:

P1050249

הסו שף שלי ואני נכנסנו למטבח והכנו חטיפי אנרגיה בריאים, ביתיים ואפילו טבעוניים. אני חייבת להודות שאני נוטה לפתח אלרגיה קלה לכל מה שמכיל בשם שלו את המילה "טבעוני", אבל עד כה ניסיתי 3 מתכונים טבעוניים מהבלוג של עינת המופלאה, וכולם באמת היו ממש ממש נהדרים (בנוסף לחטיפי האנרגיה אפיתי גם את הסינמון רול הענקי שאין לעמוד בפניו, ואת עוגת התפוחים):

P1050244

כמובן שאירוע כזה מחייב כרטיס, נכון? גם את הכרטיס הכנתי ביחד עם הסו-שף שלי, באחר הצהריים אחד, כלומר ממש לא הזמן האידיאלי ליצירה. בכל זאת הצלחנו יחד ליצור כרטיס-גלויה שאני ממש מחבבת:

P1050278

התחלנו מבסיס לבן חתוך בקאטלבאג. עליו הדבקנו רקע כחול סופרמן שנחתך באמצעות אחותה הקטנה של תבנית החיתוך בה נחתך הבסיס, והובלט באמצעות תבנית הבלטה של עננים. שני בגדי גוף שנחתכו מנייר כוכבי יפיפה בתבנית חיתוך נוספת (בהתחלה רציתי שהם יהיו לא-זהים, כמו התאומים המתוקים, אבל זה יצא פחות מוצלח), ברכה באותיות של יעל יניב ומקבץ דמוי-אבני-חן. צבעוני ומשמח כלבבי.

את החטיפים (כלומר, את החטיפים שלא נאכלו על ידי יעלה שטעמה והתלהבה) ארזתי בקופסת פלסטיק שזכתה לטיפול תואם:

P1050282

מסגרת מאותו נייר כוכבים (עם אותו כחול-סופרמן בשוליים), פרח נייר גדול, רב שכבתי ומנצנץ קלות מאוסף הפרחים שלי וכפתור לבבי. ככה נראתה הערכה רגע לפני המסירה:

P1050283

לא פרוייקט גדול, אבל בכל זאת מעין "שאיפת חמצן" של יצירה. כל כך אוהבת אותן…ועכשיו אפשר לצלול חזרה לפעילויות של חנוכה, וגם משהו קטן על חורף, ותיכף גם "סימני דרך" ואז יוצאים להרפתקה הגדולה…

מחשבה אחת על “אמא כפולה

  1. יאייי, נהנית מכל שורה :)
    איזה פעילות אתן. אני כל כך נהנית לראות את המודלינג היצרתי, הרב תחומי והרב חושי שאת מעניקה ליעלונת :)

    אהבתי

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

