אוסטרליה חלק 1

טוב, מתישהו כשנחזור אני אשב ואעשה את זה מסודר, אבל בנתיים קצת הצצות, בין לבין, לטיול המטורף שלנו.

היום זה היום האחרון שלנו בסידני.

זה התחיל עם טיסה א-ר-ו-כ-ה נורא נורא, עם שני ילדים עירניים לחלוטין, למשל ככה זה נראה:

על ספר הפעילות שמציץ פה בתמונה עוד יבוא פוסט נפרד.

נחתנו עם ג'ט לג רציני, במיוחד יעלה ואני, אבל השתדלנו לא לוותר לעצמנו ולהתחיל להכיר את סביבתנו הקרובה. כמובן שהתחלנו מהסמל הבלתי מעורער של סידני- צעידה על הגשר הגדול לעבר בית האופרה המפורסם, שמרשים במציאות אפילו יותר מאשר בתמונות:

הג'ט לג בהחלט נתן את אותתיו, הילדים מצאו דרכים יצירתיות להירדם בכל מצב. הלילות עדיין קשים:

למרות שרק השקפנו מהצד, נהננו מאוד מאווירת הכריסטמס ומהקישוטים היצירתיים להפליא. כל הדבר המדהים הזה בתמונה בנוי מלגו:

וזה חלק מחלון הראווה הלא פחות ממופלא של הכל-בו david jones, הבובות זזות וזה מרשים להפליא:

בילינו הרבה זמן איכות עם המשפחה המדהימה שלנו שמארחת אותנו, באמצע החופש הגדול, עם שלושה ילדים בבית, שלשניים מהם השתלטנו על חדר השינה. לא קל בכלל:

ביקרנו את כל החיות הנדרשות של אוסטרליה, בנתיים רק בגן החיות. הגענו למסקנה שאמיתי אכן דומה לקואלה:

יעלה ואמיתי נהנים מהמון זמן איכות אחים, ורוב הזמן זה נראה ככה- היא מתלהבת, הוא…מתלבט. אבל יש גם רגעים של צחוקים משותפים והרבה אהבה:

ביקרנו בתערוכות מעניינות ומותאמות לילדים, בספרייה הלאומית של NSW וגם במוזיאון המדע (power house ):

מצאנו הזדמנויות לשכשך במקווי מים מסוגים שונים. לא ייאמן כמה קיץ פה. חם חם חם. ובכלל, הכל הפוך פה- הכבישים, העונות, הכיוונים (ככל שמדרימים יותר- קר יותר). וגם- מים זורמים מהרצפה, בהרבה מקומות:

אמיתי מתנסה פה בהמון דברים חדשים- טעימות מסוגים שונים, מקומות, אנשים ומרקמים:

P1070619 ראינו גם נופי טבע נפלאים ובילינו זמן איכות משפחתי:

P1070756ופתחנו את 2015 בזיקוקים מרשימים:

מחר אנחנו מתחילים את החלק השני של הטיול, החלק ההרפתקני יותר…מקווה שאצליח לקפוץ לעדכן גם בחלק הזה, למרות שזה עדכון קצרצר וממש לא ממצה…אבל זו הזדמנות נהדרת לאחל לכולן ולכולם שנה אזרחית טובה, מלאה טיולים, הרפתקאות, יצירות וזיקוקים!

3 מחשבות על “אוסטרליה חלק 1

1. איזה כיף ששיתפת…תמונות יפות:)
    Have a lot more fun
    ותאכלו הרבה טים טאם – הבסקוויט האוסטרלי שקשה לוותר עליו.