חזרת פתאום

האמת?! אני לא יודעת בכלל מאיפה להתחיל את הפוסט הזה. כבר שעות אני יושבת, כותבת שורה, הולכת לעשות משהו, מוחקת, חוזרת, כותבת וחוזר חלילה. אחרי חודש וחצי, מסתבר, אני חלודה. כמו תמיד, כנראה, הכי נכון לחזור להתחלה.

כשהכרתי את בח"ל, הוא היה שנייה לפני שחרור משירות קבע די ארוך, אני הייתי בתחילתו של שירות קבע די קצר, הוא השתחרר, ועזב, וחזר. התחלנו לצאת. בין לבין שנינו דיברנו על החלום שחלקנו- לעשות את ה"טיול אחרי צבא" המתבקש שלנו באוסטרליה. כל אחד מאיתנו חלם את זה בנפרד. כשהיינו יחד, הסתבר שהמציאות מסובכת יותר.

ככה זה התחיל- בח"ל ואני (צלמת: יעלה)
אנחנו. היום, לא אז (צלמת: יעלה)

כשהוא השתחרר אני עוד הייתי בצבא, כשאני השתחררתי הוא כבר התחיל ללמוד בצעדיו הראשונים במסע המפרך להיות דוקטור. השנים עברו, עברנו דירות ומקומות, נולדו לנו שני ילדים ולאוסטרליה- לא הגענו.

נולדו שני ילדים-הרי ההוכחה
נולדו שני ילדים-הרי ההוכחה

ואז תקופת הסטאז' שלו התקרבה לסיומה, ובסופה- חודש של חופש. ואולי עוד קצת. אני חששתי, הססתי, התלבטתי. הוא לא השאיר לי ברירה והזמין כרטיסים- אורזים את כל הבית, את שני הילדים, מוצאים סידור לכלב וטסים. לאוסטרליה. ברור. את כל התקופה שקדמה לנסיעה העברתי בהכחשה. לא הצלחתי להביא את עצמי להתעסק בתכנונים ובארגונים, פחדתי נורא מהרעיון של טיסה של 20 שעות עם הילדים, חודש וחצי רחוק מהבית עם תינוק בן 5 חודשים וילדה בת שנייה לשלוש, בעיקר- פחדתי מהלא נודע.

בח"ל מכיר אותי היטב, לא התרגש בכלל, תכנן בעצמו מתווה כללי לטיול, עם התייעצויות קלות פה ושם- נוחתים בסידני ומבלים בה כ-10 ימים, בביתם של קרובי משפחה אהובים. משם לוקחים קראוון ומתחילים לנסוע דרומה, למלבורן, משם לאדלייד דרך ה- great ocean road

ה-GOR, יותר יפה במציאות מבתמונות
ה-GOR, יותר יפה במציאות מבתמונות

ומאדלייד בטיסה חזרה לסידני והביתה. נשמע כמו סינית? גם לי. המקומות לא אמרו לי כלום, לא ידעתי מה זה אומר, מרחקים, איך נוסעים בקראוון, מה יש בכל מקום כזה…כלום.

תאריך הטיסה, כדרכם של תאריכים, קרב והגיע, בשבת אחת בערב סיימנו את כל האריזות, התייצבנו בשדה והמראנו אל הלא נודע. הטיסה הייתה נוראית כמו שצפינו,

טיסה נוראית בפעולה
טיסה נוראית בפעולה

הג'ט לג היה נוראי יותר משצפינו, בדרך היו לנו מיליון ושתיים תקלות ששינו את מסלול הטיול המתוכנן שלנו, אבל בסוף של דבר הייתה הרפתקאה מופלאה-

10 ימים בסידני, כולל חג המולד וערב השנה החדשה,

ערב השנה החדשה בסידני
ערב השנה החדשה בסידני

משם בטיסה לאדלייד ומיד עוד טיסה לקנגורו איילנד המופלא.

קנגורו איילנד המופלא
קנגורו איילנד המופלא

חזרה לאדלייד ומשם בקראוון לכיוון סידני בחזרה. הקראוון שלנו, בלשון המעטה, לא היה הצלחה גדולה. למרות שזו באמת דרך מופלאה לנדוד, לנו הוא לא האיר פנים- אחרי ששלושה (!) קראוונים שונים שבקו חיים בידנו תוך פחות משלושה שבועות, הבנו שזה לא נועד לקרות.

קראוון, מספר 2, נדמה לי
קראוון, מספר 2, נדמה לי

המשכנו ברכב שכור ולינה בסוגים שונים של מלונות/מוטלים/דירות/בקתות, חזרה לסידני למלון מפנק- והביתה.

מלון מפנק
מלון מפנק

ועכשיו אנחנו פתאום פה, בחזרה בבית, ולמרות הג'ט לג הכל נורא מהר נראה נורמלי וחוזר לשגרה. כמעט נדמה שדמיינו הכל וזה בכלל לא קרה. מזל שצילמנו. וצילמנו. וצילמנו.

זאת, כמובן, רק על קצה המזלג, החוויה שלנו מההרפתקה הגדולה. יש לי בתכנון תהליך (שלא לומר חפירת) שיתוף בן שלושה חלקים- ההכנות לטיסה+טיסה עם הילדים, סידני עם ילדים, וROAD TRIP עם ילדים. אני לא מבטיחה כמה זמן זה יקח, אבל בסוף זה יקרה. אני מניחה שקודם יש כמה וכמה פוסטים שידחפו בתור, היה לי הרבה זמן לתכנן פוסטים שם, בטיול כמעט נטול האינטרנט שלנו. ויש לנו יומולדת 3 לחגוג, ופורים להתכונן אליו (ומי שמכיר אותי יודע שלפורים אצלי מתכוננים כמו שצריך. טוב, יותר ממה שצריך), ואתגר סימני דרך נושא פרסים, ועוד הגרלה שהבטחתי…

אז הנה, חוזרים לשגרה! שיהיה לנו בהצלחה…

6 מחשבות על “חזרת פתאום

  1. איזה יופי שחזרתם :)
    כיף שנהניתם, בתמונות זה נראה כמו טיול נהדר אז אתם בטח תשכחו בקרוב את החלקים הפחות מוצלחים…
    מחכה להמשך :)

    אהבתי

  2. מזל שקיים הבלוג שאפילו מענין ובדרך זו לקבל מידע על המסע המרתק מבלי לנסות לשלוף רסיסי אינפורמציה שבקושי מקבלים מזוג ההרפתקנים.

    אהבתי

  3. מדהים!!כלהכבוד לאומץ !!מחכה בקוצר רוח לחוויות …את כותבת מדהים,אני כמעט לא מגיבה אף פעם,אבל מכורה ….כל טוב!!

    אהבתי

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

