וורוד, פיות ונצנצים

אתמול הייתה לי תקלה. תקלה אמיתית. ה-18 בחודש הגיע, ידעתי שהוא כאן, לא שכחתי ולא פספסתי, אבל לא פרסמתי פוסט. תקלה! בילינו סופשבוע ארוך אצל ההורים שלי, עם רצף אירועים וחוויות כמו שרק סופשבוע משפחתי יכול להיות (כולל מסיבת רווקות, ארוחת שבת עם בני הדודים, טיול בים, קניות הכנה לקיץ לכל בני המשפחה, הרבה זמן משחקים), בקושי היה לי זמן לכתוב. כשמצאתי את הזמן לזה, האינטרנט של ההורים שלי סירב לשתף פעולה. זה לא חדש, שהאינטרנט שלהם לא ממש מחבב אותי, ופשוט לא הצלחתי להעלות את הפוסט. אז הנה הוא כאן, ביום איחור, עם אוסף תירוצים מרשים כמעט כמו שיעורים של ילד בכיתה ג'.

ואחרי ההסברים, עוברים לאתגר "סימני דרך". הרמז בחודש שעבר, בהשראת גיסתי האהובה שלה חגגנו מסיבת רווקות, היה התמונה הזו:

img_7898

"רק בשמחה" המוכשרת, האהובה וכשמה כן היא- מפיצה לכל עבר שמחה, שלחה לי עבודה נהדרת וזה מה שהיא כתבה: "תמונת ההשראה שלך החודש עשתה לי חשק עז להתעסק עם איזו צנצנת :) החשק נאלץ להיאזר בסבלנות עקב עומס-סובב-פסח, והיום סופסוף היה לי זמן ללכת לקנות ספריי ורוד, לצבוע מכסה ולתהות מה אני מכינה..הצבע הורוד הכתיב לי: הצנצנת תגיע לאחותי שילדה תינוקת מתוקה לפני חודש וצריכה חיזוקים ופינוקים. ניסיתי להדביק ראב אונים על הצנצנת, לא יצא להיט.. אבל לפחות התנסיתי בדברים חדשים. הספריי הורוד רוסס באותה הזדמנות על חפצים נוספים, אם אספיק אשלח גם אותם – זה קשור ישירות לאתגר :) כרגיל, תודה לך על ההשראה!!".

 עכשיו תראו איזה יופי המילים האלו הופכות לתמונה, למתנה נהדרת, מפנקת ולגמרי מהלב:
רק בשמחה
 אני לא חובבת גדולה של וורוד, ואפילו לא חובבת של מרשמלו, אבל הצנצנת הזו המיסה אותי לחלוטין. זה כל כך קשה להכין מתנה אישית ומרגשת לאמא טרייה, אני כבר כמה חודשים מתחבטת בנושא הזה בעצמי, כשחברות מוכשרות ונהדרות שלי יולדות ואני לא מצליחה ליצור להן שומדבר ראוי, אבל הצנצנת הזו? פשוט מושלמת. מהלל את הבת, מפנק את האמא:
רק בשמחה2
 תודה יקירה שלי והמון מזל טוב לרגל האחיינית החדשה. איזה כיף זה אחיינים!!
 גם אני ניצלתי את האתגר בצורה משפחתית ומפורשת. באופן לא ממש מפתיע, ניצלתי את האתגר המותאם הזה כדי להכין מתנה לרגל מסיבת הרווקות של גיסתי האהובה, לה הוקדש האתגר. אני חייבת להודות שזה לא היה מתוכנן מראש. הרעיון למתנה הגיע, כרגיל, ממש ממש ברגע האחרון, ושאב הרבה השראה מהאתגר, ולא ההפך…זה מה שהכנתי:
שלי
 מרוב שעשיתי הכל ברגע האחרון, אפילו לא הספקתי לצלם ואת התמונות כלת השמחה שלחה לי כשסיימה להתאושש…אמנם הכנתי צנצנת, אבל לא סתם צנצנת, אלא טרריום. טרריום הוא מעין עולם קטן בתוך צנצנת (או מיכל שקוף אחר, לצורך העניין). גיסתי ואני גילינו את עולם הטרריומים בשלב די מוקדם של ההכנות לחתונה שלה ושל בח"לה, שיחיה, והגילוי הזה השפיע רבות עלינו ועל החתונה. את הפרטים המלאים אביא פה לאחר החתונה, מכיוון שחלק מהאורחים הנכבדים בחתונה הם גם קוראים נכבדים בבלוג, ואני לא רוצה להרוס את ההפתעה, אבל זה היה הרקע להכנת המתנה. אז הכנתי טרריום, בתוך צנצנת שקופה בגודל ממוצע. בתוכה יצרתי יער קסום מאבנים גמדיות, דשא עשבי ורך ופוני-קטן סגול במיוחד, שתפקד על תקן חד-קרן. את המכסה רססתי בספריי סגלגל (עוד מוטיב מהחתונה) והוספתי עוד חד קרן:
שלי2
 ומה קשורה הצנצנצת למסיבת רווקות? ההוראות שקיבלנו היו ברורות- להעניק לכלה מתנה שתסייע לה בבניית חיי נישואים מאושרים. חשבתי הרבה מה יש לי לתרום בנושא…אמנם נדמה לי שהייתי הנשואה הכי וותיקה במסיבת הרווקות הזו (או לפחות אחת הוותיקות), אבל…עצות? חשבתי על זה הרבה עד שהחלטתי לשלב הכל יחד- את העצה, את הטרריום ואת אהבתה הרבה של מור (שזו גיסתי הכלה המדוברת, אם עוד לא ציינתי את זה קודם…) לכל מה שקסום בכלל ולחדי-קרן בפרט, וככה נראית המתנה בשלמותה:
שלי3
 ומה פה העצה? סרט התחרה שמציץ למטה החזיק תווית שעליה נכתב בגדול "את חד-קרן", מאחוריה נכתב, בשיא הקיטש המתבקש מברכה לכלה מאוד מאוד אהובה כמעט ביום חתונתה, שבתוך הנישואים אסור לשכוח את זה, שאת חד קרן קסום, יחיד ומיוחד (ותאמינו לי, היא באמת חד קרן קסום, יחיד ומיוחד) ולנהוג כמתבקש מהנחת המוצא הזו- לפרגן לעצמך, לדאוג לעצמך, לתת מקום לך בתוך הביחד ההכרחי הזה. קיטש? מאוד. לא ממש איחול רומנטי לחתונה? ייתכן. אבל אני בטוחה שכל אדם שנמצא בזוגיות ארוכה יכול להזדהות עם האיחול/תקווה/עצה הזו.
 על החתונה הזו עוד ידובר ויסופר פה לא מעט, מבטיחה, אבל עכשיו הגיע הזמן לעבור לאתגר של החודש הבא. קודם כל הכללים:
 האתגר מתפרסם כאן בבלוג היום, ה-19.4 ותוצאותיו יתפרסמו כאן בעוד חודש פחות יום, ב-18.05.15. את היצירות שנוצרו בהשראה אסוציאטיבית מהרמז יש לשלוח אליי למייל karindi@gmail.com עד לתאריך ה-16.05, בצירוף כמה מילים על רצף האסוציאציות שהוביל אתכן מהרמז ליצירה. מזכירה שהקשר בין הרמז ליצירה לא חייב להיות ישיר, אלא יכול להיות רחוק ואסוציאטיבי כאוות נפשכן, ושניתן לשלוח כ-ל סוג של יצירה (וגם רעיונות לפעילויות, ליצירות וסתם מחשבות יתקבלו בברכה!). אנא ציינו גם את השם תחתיו תרצו שאפרסם את היצירה, ואם תרצו- גם קישור לבלוג או לאתר. היצירות חייבות להיות חדשות, ואין לפרסם אותן במדיה אחרת עד לתאריך ה-18.05. לאחר פרסום פוסט התוצאות כאן בבלוג, אתן מוזמנות לפרסם אותה בכל רחבי הרשת, יחד עם קישור לפוסט המתאים פה בבלוג.
החודש הבא מלא באירועים ראויים לציון- יום הזיכרון ויום העצמאות שבא בעקבותיו, ל"ג בעומר המרגש, יום הולדת לבח"ל, ה-חתונה של גיסתה וגיסי-לעתיד, ובסיומו של החודש- ציון 6 שנים להקמתו של "לג'ירף יש צוואר ארוך" (הבלוג הישן). הרבה אירועים. כרגיל שברתי את הראש איזה רמז יכול להתאים החודש. אחרי חיפושים רבים, הפור נפל:
44b675a879552da9959fc61ef658ba11
סקרנית מאוד לראות לאן זה ייקח אתכם החודש…תיבת המייל שלי מחכה ליצירות שלכם! ושלא תחשבו שאנחנו מתעלמים פה מיום העצמאות, ההכנות בעיצומן, אני יודעת שאני בדיליי לא כ"כ קל הפעם, אבל כבר מחר יעלה הפוסט הראשון בסדרה, ועד אז- המון טרריומים, עולמות קסומים ויצורים דמיוניים!
2 מחשבות על “וורוד, פיות ונצנצים

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

