ג'לי אש

מצילים את החיות משחק תחושתי בגלי

חייבת להודות ולהתוודות- מעודי לא הכנתי ג'לי. אני מבשלת לא רע, אופה אפילו די טוב, אבל מעודי לא שפכתי מים רותחים לאבקה ליצירת הקינוח ה…משונה הזה. ייתכן שזה מה שגרם לי לדחות את הפעילות המגניבה הזו עד לשלב בו ארגיש מוכנה להתמודד עם האימה. אז הרגע הגיע ובהשראת ל"ג בעומר הכנתי לנו פעילות חילוץ אמיצה…מג'לי. קודם כל שלב ההכנות:

IMG_20150505_161356

קניתי ג'לי אדום (כלומר "בטעם תות"…לבעלי דמיון מפותח) וכתום ("בטעם מישמיש"). את האדום הכנתי בקופסת פלסטיק שטוחה ויחסית עמוקה, בשכבה דקה. את הכתום הכנתי בקערת זכוכית עמוקה. בשניהם הטבעתי מגוון חיות פלסטיק והכנסתי למקרר. רגע לפני שהתחלנו את הפעילות הפכתי את הקערה לתוך התבנית השטוחה ויצרתי הר:

IMG_20150505_161448

התלהבתי מהאפקט:

IMG_20150505_161504

השארתי את הילדים עם מינימום בגדים והזמנתי אותם לחקור:

IMG_20150505_165038

הסיפור הרשמי כפי שהוצג ליעלה: חיות הג'ונגל (בואו לא נדקדק בפרטים…) נלכדו בשריפה ועליה, הכבאית האמיצה, הוטל לחלץ אותן מהאש, ולהעביר לקערת המים שהמתינה להן. יעלה מ-אוד נרתעה מהמראה של העיסה (תכל'ס, כפי שתיארתי בהתחלה, אני לגמרי מבינה אותה…). היא הצטיידה בכף, תוש לא חשב פעמיים לפני שצלל פנימה:

IMG_20150505_165104

למרות הרתיעה הראשונית שלי, העברתי את שרביט הצילום לבח"ל שחזר מהעבודה וצללתי פנימה בעצמי. זה מאוד שיעשע את שני הגוזלים:

IMG_20150505_165403

ועזר ליעלה להיכנס למשימה, אם כי עדיין בלי מגע ישיר בעיסה:

IMG_20150505_165557

בנחישות, בגבורה ובלי מגע היא עמדה במשימה! כל החיות הועברו אחר כבוד למיכל המים:

IMG_20150505_165719

והשריפה? השריפה נמשכה, כבר אמרתי שאני אוהבת צבעים של אש?

IMG_20150505_165909

בשלב זה תוש הבין סופסוף מה עומד מאחורי העיסה הדביקה, והיה קשה מאוד להפריד ביניהם:

לג בעומרזו לא הייתה הפעילות המתוקה האחרונה ממנה תוש נהנה בחג הזה, הילד יותר חולה מתוק ממני, וזה אתגר לא קל…היום הגיעו לשיא חגיגות ל"ג בעומר שלנו, עם עוד שלל פעילויות נהדרות באווירת החג (כן, כן, יש עוד כמה רשומות בנושא לפני שנוכל לעבור לחג הלבן, הגבינה, הקציר, שמזמן כל כך הרבה כיף) וכמובן, עם מדורה! אפילו הצלחנו להגניב תמונה משפחתית עם האש:

IMG_20150506_191125 - Copy

אז, כמו שיעלה מזמזמת כבר שבוע "היום, היום ל"ג בעומר"- שיהיה חג שמח ובטוח!

2 מחשבות על “ג'לי אש

  1. קרין,

    אני נוטה לא להשאיר תגובות בבלוגים, אבל הייתי חייבת שתדעי.
    הבלוג שלך מדהים! אוהבת את הפורמט החדש (הייתי מנוייה גם בישן…)
    אני נהנית מאד לקרוא על כל הפעילויות, גם אם לא מיישמת.
    את יצירתית ביותר! והקטנים שלך מתוקים :-)
    תודה רבה על כל ההשראה! המשיכי כך!
    גם אם אין תמיד תגובות, אני עוקבת…

    רונית

    אהבתי

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

