חתופלצת

באתגר "סימני דרך" האחרון הבטחתי שאראה את הפרוייקט העצום בו לקחתי חלק ונתן לי את ההשראה לאתגר. פעילויות שבועות שהתארכו דחו את פרסום הפוסט הזה, אבל הנה הוא כאן, פוסט החתופלצת.

כבר סיפרתי בבלוג לא מעט על החתונה המהוללת של גיסתי מור ובח"לה שי, זוג מיוחד, זוג מהאגדות, שהחליט לקחת תואר אחד קדימה ולארגן "חתונה מהספרים", עם אזכורים לכל הספרים החביבים עליהם, שני תולעי ספרים. כמה חודשים לפני האירוע הם נפגשו עם המעצב שהציע להם האולם, ובלשון המעטה, התאכזבו מאוד מהפגישה. קצת אחריה נפגשנו אנחנו, ואני, בביטחון מלא שלא ברור מאיפה שאבתי, אמרתי להם "אז נעצב אנחנו". יומרני. ללא ספק. התחלנו לשוטט לנו ברחבי הפינטרסט, לגבש קונספט ורשימות ציוד. עם הזמן הבנו שהפרוייקט שאפתני, אני כמעט התייאשתי, אבל לא גיסתי, היא שינסה מותניים, נכנסה לזה חזק, בנתה חמ"ל עיצוב רציני ובסופו של דבר קיבלה את חתונת החלומות שלה. בבסיסה של התוכנית עמדו גיסתי המופלאה שתחיה, נגה המוכשרת והפרפקציוניסטית שדאגה לבקרת איכות מושלמת על כל הביצוע, ואני. בשלב ההכנות הצטרפו אלינו עוד חברות מוכשרות של גיסתי ושליחים מכל רחבי הארץ. אני חייבת להודות שגם אחרי שראיתי את התמונות, אני לא מאמינה שזה יצא כל כך נהדר.

כאמור, הקונספט הוא "חתונה מהספרים". כל שולחן קיבל ספר משלו. התמקדנו בשני סוגים של מרכזי שולחן. החלק העיקרי בעבודתנו היה הטרריורמים. רעיון שנחשפנו אליו במסגרת השיטוטים הראשוניים ברשת והתאהבנו. טרריום הוא עולם קטן בתוך צנצנת זכוכית. את רוב הצנצנות קנתה גיסתי במקסטוק, את האביזרים היא אספה עם קצת עזרה מכל העולם בקפדנות רבה ובדרכים לא דרכים (כולל איתור חנות ביתית לציוד לבניית דגמי רכבות במרתף בחיפה, שליחת שליח מיוחד לחנות והעברת הטחב שנקנה בחנות לרמת גן, שם פעל חמ"ל העיצוב שלנו). המעצבת הגרפית עיצבה, בעזרתם האדיבה של החתנכלה, שלטים מתאימים לכל שולחן. את התמונות כמובן צילמו הצלמים. יאללה, מתחילים.

חתול תעלול, פשוט ויפיפה:

IMG_0949

לצערי אין תמונות מוצלחות של כל הטרריומים, השתדלתי לבחור את התמונות הטובות ביותר, אבל נניח של הטרריום האהוב עליי, על פי "המבוך", אין בכלל תמונה. גם "ספר הג'ונגל" לא זכה לתמונה ראויה, אבל יש הצצה:

TSH_4083

הארי פוטר, עם סוכריות ג'לי ומשקפיים עגולים שחורים:

TSH_4050

מי מזהה את הסיפור? מבב"ר יוגרל בין העונים נכונה:

IMG_0960

פיטר פן:

IMG_0967

צ'רלי בממלכת השוקולד:

IMG_0984

האריה, המכשפה וארון הבגדים (כמובן שנגה הייתה האחראית על הטרריום המושלם הזה…):

IMG_0979

אליס בארץ הפלאות:

IMG_1012

אחד האהובים עליי- אורה הכפולה:

TSH_4089

החייט האמיץ, הספר היחיד שנבחר בבלעדיות על ידי שי (aka בח"לה) ועורר וויכוחים רבים, אבל יצא מגניב להפליא:

TSH_4091

מלכת השלג גם היא הייתה יפיפייה ולא זכתה לתמונה ראויה:

TSH_4095

רובין הוד. ההכנה שלו הייתה כיפית במיוחד. ראשי החיצים עשויים זהב- שאריות משחת עיצוב זהובה שהתייבשה. נגה הביאה אותה כי ידעה שנמצא לה שימוש. החומר הופך להיות במרקם דמוי דאס, וממש ממש כיף לעיצוב. שוקלת לייבש עוד משחות עיצוב בשביל האפקט:

TSH_4105

הקוסם מארץ עוץ (קשה לראות, אבל הכרית הקטנה יש נעליים אדומות):

TSH_4118

מקבץ קטן מהצילומים המקדימים שצילמנו בזמן ההכנות של הטרריומים, עדיין לא כולם, אבל כמה שחסרים:

טרריומים

כאן רואים את אי המטמון (שבסוף לא הונח על השולחנות מטעמי כשרות), עוץ לי גוץ לי (אחד משני הטרריומים היחידים שהייתי אחראית בלעדית על הביצוע שלהם. יכולות הביצוע שלי רחוקות מלהיות בשיאן…), אי המטמון, הנסיך הקטן (השני עליו הייתי אחראית) ותמונה קבוצתית חלקית.

מיותר לציין שאני מאוהבת בכל אחד ואחד מהם, נכון?

הקונספט השני, על החצי הנותר של השולחנות, היה כריכות של ספרים. בחלק הזה באמת לא הייתי כמעט מעורבת, אבל בכל זאת הצצה. גיסתי בחרה מרחבי הרשת עיצובים יפים לכריכות של הסיפורים הנבחרים, הדפיסה וכרכה ספרים משומשים בגדלים שונים. התוצאה הייתה פשוט נהדרת:

IMG_0994

כמובן שגם החתכנלה התאימו עצמם לנושא החתונה. גיסתי המהממת בלוק נסיכת דיסני, קוראת ספר עם בעלה הטרי:
TSH_4141

אי אפשר בלי תמונה משפחתית שלנו מהחתונה, נכון? (החתונה התקיימה ב-1 במאי. האדום התבקש וגם נדרש בהזמנה):

TSH_7138

ואיך כל זה קשור לאתגר? מלבד ההקשר הברור לחתונה, לא חשבתן לרגע שמקומו של פו נפקד מהחתונה נכון? מזכירה שזו הייתה תמונת הרמז:

44b675a879552da9959fc61ef658ba11

והיא נלקחה ישירות מטרריומי הדבש שגיסתי הכינה לשולחן הכי הכי מתוק בחתונה (לצערי גם כאן, צילום שדה משולחן ההכנה):IMG-20150419-WA0002

ואחרי כל המגילה הזו, לא נותר לי אלא לאחל חיים מהאגדות והסיפורים לזוג הטרי, כמובן רק כאלו עם סופים שמחים…

3 מחשבות על “חתופלצת

  1. אני הייתי בשולחן ההוביט !!!! :-) ושמרתי את כרטיס ההושבה המיוחד. בכלל, היתה מסיבה מיוחדת במינה. נהניתי מכל רגע.

    אהבתי

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

