אהבות של אבא

היום ה-18 בחודש. לא תכננתי לפרסם פוסט מיוחד החודש, אחרי שבחודש שעבר הודעתי שאתגר "סימני דרך" יוצא לחופשה, אבל אתמול קיבלתי הפתעה מרגשת לתיבת המייל שלי, ומיד התייצבתי להכין פוסט.

 וזה מה שצרויה האהובה כתבה לי: "באמת חשבת שלא אשלח לך כלום בדקה התשעים? או, בכלל לאתגר?
באין מסגרת לאתגר, אני שולחת לך את הדבר האחרון שיצרתי – דף נוסף באלבום התופח של הצאצאית. למען האמת היא חוגגת כבר 4 חודשים, אז אני צריכה להמשיך ולהשלים את הפער.
מדי חודש אני מצלמת אותה ומכינה דף אלבום לכל חודש, בעיקר לעתיד, כדי שאוכל לראות את ההדרגה בגדילה שלה. אני כותבת בכל דף אילו שינויים התפתחותיים אירעו באותו חודש. בחודש שעבר צילמתי אותה גם עם בובה סרוגה שקיבלתי מחברה אהובה ומוכשרת (שהתאימה בול לצבעים), וגם עם ויסקי, כך שביחד אלה 2 אהבות גדולות של אבא."
קודם כל התעוררו בי רגשות אשם לזכר אלבום השנה הראשונה הדמיוני של אמיתי (נו, טוב, לא לגמרי דמיוני, יש בו 2 עמודים שלמים…), ומיד אחר כך התפנתי להתלהב מהדף המושלם של הגוזלית היפיפייה הזו:
צרויה
מתה על שילוב הצבעים המשגע, ובעיקר על זה שהוורוד המתבקש נוכח, אבל רק בנגיעות, ובגרסה המגניבה שלו, ולא בגרסה התינוקית המצופה. והפאייטים…פשוט עושה לי חשק להמציא אתגר רק כדי לשבת וליצור (כי כוח הרצון שלי לבד לא מספיק חזק…).
בנתיים אני מתמקדת באתגרים יצירתיים עם הילדים ולא מצליחה להגיע לאתגרים על הילדים…אני מנסה להאמין שזה עוד יחזור, מתישהו. עד אז אני אהנה מהיצירות המופלאות של חברותי המופלאות בפני עצמן, ומהיצירות שלא מפסיקות לאתגר אותי בגן הביתי שלנו…
מאחלת לכולנו שבוע מלא חיוכים אמיתיים ושמחה מושלמת כמו אלו שבתמונות. וגם קצת וויסקי לא יזיק :) שבוע טוב!
מחשבה אחת על “אהבות של אבא

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

