שלושים

יש רשומות שנכתבות מעצמן. כאלו שאני כמעט לא חושבת על הטקסט שלהן. יש לי רעיון ותמונות וכל השאר נעשה ממש לבד. לעומת זאת, יש רשומות, כמו הרשומה הזו, שאני יושבת מול מסך מלא תמונות, ולא מצליחה להוסיף את המילים. נראה לי שהגיע הזמן לסכם את חגיגות יום הולדתי השלושים, ואני פשוט חסרת מילים. בח"לי האהוב שיחיה, ביחד עם אוסף משת"פים מכובד, הצליח להשאיר אותי חסרת מילים. רצף חגיגות שנמשך משעות הבוקר של יום שישי ועד לשעות הערב של יום שלישי (!!!!) ונתפר בדיוק למידותיי (הלא קטנות, יש לציין…)- דברים שאני אוהבת, בדרך שאני אוהבת, עם המון טאצ'ים קטנים של תשומת לב ואהבה ובהפקה מושלמת ונפלאה. אין ספק שהבח"ל הזה הוא המתנה הכי שווה. ועכשיו, נראה לי שהכי הגיוני יהיה להתחיל בהתחלה, לא?!

כבר ביום חמישי נסענו למרכז לבלות עם בני המשפחה. בשישי בבוקר, כאמור, נפתחה החגיגה הרשמית, כשבדלת ביתם של הוריי היקרים צלצלו דודה מור ודוד שי, גיסי וגיסתי היקרים. בח"ל ושני ילדיי האהוב היקרים נשארו לבוקר של איכות עם הסבים ומדגם של דודים, ואני והגיסים נסענו לעבר ההפתעה הראשונה. קצת נסיעה אחר כך, ככה זה היה נראה:

IMG_20151016_110649

בח"ל תכננן, מור הוציאה לפועל, חבורת המופלאות התגייסה כתמיד, ואני זכיתי למסיבת יומולדת בחברתן המופלאה של בנות "כבר-לא-מועדון-02" האהובות שלי. הייתי ממש ממש מופתעת (למרות נסיון קל של יעלה להרוס את ההפתעה) גם מעצם המפגש, אבל עוד יותר כשהתברר לי כמה הפתעות מסתתרות בתוך ההפתעה הראשית. התחלנו עם כיבודים, עוגה וזיקוקים:

IMG_20151016_110725

אחר כך קיבלתי כרטיסי ברכה יפיפיים. נגה, ובהשראתה גם מור, הכינו לי כרטיסים שנועדו להשתתף באתגר "סימני דרך" של חודש אוקטובר, זה שאת התוצרים שלו העליתי ברשומה הקודמת. כאמור, הפוסט ההוא היה מתוזמן מראש ולא הספקתי להוסיף לו את הכרטיסים החדשים שקיבלתי, אז הנה הם זוכים לכבוד משלהם ממש כאן.

נגה הכינה לי כרטיס שייקר סתווי, מנצנץ ומשגע:

IMG_20151021_213703

מאתגר לצלם כרטיסי שייקר. העלים המוזהבים שנראים כמונחים לרגלי הילדה בעצם משייטים להם ברחבי הכרטיס:

IMG_20151021_213718

אין ספק שהעלים האלו הם השידוך המושלם לתמונת האתגר ויחד עם הדפים וחותמת הילדה הנוגה (כמו התואר, לא כמו השם של המוכשרת שיצרה אותה)- אווירת הסתיו בכרטיס הזה מושלמת ושלמה. מור, לעומת זאת, הצליחה ליצור כרטיס שהוא לגמרי "מורי", שזה בין היתר אומר גם קייצי, למרות אווירת היורה המובהקת:

IMG_20151021_213738

וגם בפנים היא סקרפפה ברכה:

IMG_20151021_213752

אני אוהבת את רצף האסוציאציות, למרות שהיא לא כתבה אותו, ולמרות שהוא לא מפורש, אפשר לגמרי למצוא אותו בתוך העבודה. צרויה הכינה לי כרטיס צרויה קלאסי וכמובן מושלם, בלי קשר לאתגר. היכולת שלה לקחת מינימום חומרים וליצור מהם קסם מושלם מפעימה אותי כל פעם מחדש:

IMG_20151021_213917

אחרי שלב הברכות המרגש (ולא רק העיצוב, גם התוכן…) עברנו לשלב המתנות. שוב נשארתי ללא מילים. הן התחילו בשיא:

IMG_20151021_213904

קופסה תחושתית!!! לגמרי לגמרי בשבילי! מלאה בדברים מגניבים, כתומים, חורפיים, מנצנצים, מג'ורפים ונהדרים שנאספו בקפידה רבה והלהיבו אותי מאוד:

IMG_20151021_213841

ומשם…הן לאט לאט הגבירו :) עם מתנות אישיות מהממות- אוסף חומרי יצירה משובח (כי הגעתי בלי ציוד…הפתעה, בכל זאת) ואפילו טרריום במיוחד בשבילי! אחרי טקס פתיחת מתנות ארוך ארוך (ה-מ-ו-ן מתנות). הגיע הזמן ליצור:

IMG_20151016_112037

התמונה הזו ממש מזכירה לי ימי מועדון 02 נושנים…אבל מה יוצרים? כאמור, באתי לא מוכנה…גם לזה הן דאגו, החבורה המופלאה. ערימה עצומה של תמונות המתינה לתחילת העבודה. אוסף מופלא של רגעים נהדרים משנתו הראשונה (וטיפה יותר) של תוש, הילד השני והמוזנח, כמיטב הקלישאה, שעד היום לא זכה לאלבום מעוצב משלו. אז הנה, עכשיו יש לו:

IMG_20151016_125613

17 (!!!) דפים עוצבו במפגש הזה, כל אחת תרמה את חלקה, את כשרונה המופלא (אני יודעת שאני לא אובייקטיבית, אבל יש יתרון גדול מאוד באוסף חברות שב-מ-ק-ר-ה אני גם ממש אוהבת את טביעת היד היצירתית המיוחדת שלהן), את הסגנון האחר שלה, את חוש ההומור שלה..והתוצאה…כל כך יפה, כל כך מהנה! הדפים שאני עיצבתי, ובכפוף לאישורן, גם הדפים של יתר המוכשרות, יעלו פה בהדרגה בהמשך (בכל זאת, 17 דפים…).

כעבור כמעט 4 שעות, בקושי הצלחנו להיפרד. ערבה, הנסיכה הכובשת של כרמל, כבר עשתה לנו סימני עייפות ברורים, ואני, אנוכית שכמוני, גנבתי עוד כמה רגעי חגיגה. בסופו של דבר נפרדנו, לא לפני שקבענו תאריך למפגש הבא, עוד יומולדת ועוד חגיגה (!). כשיצאתי משם לא האמנתי עוד כמה הפתעות טומן בחובו יום ההולדת הזה…אבל על כל זאת ועוד, ברשומה הבאה.

הערה קטנה לסיום- אני יודעת שהרשומות האחרונות קצת חורגות מהנושאים ה"רגילים" של הבלוג, ולא, ממש לא הפסקנו לעשות בבית דברים כיפיים ומעניינים, וגם חוויות יום ההולדת שלי כוללות הרבה ענייני ילדים. אז אני מקווה שאתם בכל זאת לא משתעממים, ומבטיחה לחזור לפעילויות בעוד כמה פוסטים…

2 מחשבות על “שלושים

  1. איזה יופי! נשמע שההמשך מבטיח :)
    המון מזל טוב! הרבה בריאות, שמחה והצלחה!
    נהנית מאד לקרוא מעלילות הילדים, אבל גם רשומות כאלה מבורכות כאן.
    בהחלט מגיע לתוש אלבום. את מזכירה את זה כל הזמן.
    איזה כיף שהחברות יודעות בדיוק מה את רוצה :)
    רק בשמחות!

    אמא של האלפים

    אהבתי

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

