חפש את הפרח

חפש את הפרח- טיול אביב עם משימה

אם מציצים בבלוג לאחרונה, נראה שעוברים עלינו ימים שקטים…כמובן, שהמציאות היא הפוכה לגמרי. רשימת הרשומות שלי כל כך ארוכה, שאני לא יודעת מאיפה להתחיל, אז אני לא מתחילה :). רשומה ארוכה עם חוויות מחגיגת יום ההולדת הנהדרת של יעלה נמצאת בתהליכי עריכה, אבל בינתיים, בין ווירוס לווירוס, התבלבלו לנו סידרי השנה. תכננתי מיד אחרי חגיגת יום ההולדת להתחיל את חגיגות פורים. כידוע, פורים הוא ה-חג שלי, ואני חשה צורך עז למתוח את החגיגות על פני זמן ארוך ככל האפשר. אבל אז, בלי שום הכנה מוקדמת, נהיה אביב. ממש ממש אביב, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו. כל טיול שלנו הפך לחגיגה של טבע והתבוננות בסביבה, ואתן יודעות איך זה טבע, נכון? הוא לא מחכה עד שנסיים את הנושא הבא…אז מיהרתי להכין כמה פעילויות מתאימות לעונה, חלקן תוכננו הרבה זמן מראש, חלקן אילתור של הרגע. הלהיט, ללא ספק, היה משחק "חפש את המטמון".

באנגלית קוראים לזה scavenger hunt והרשת (כלומר הפינטרסט) מלאה ברעיונות נפלאים לציד אוצרות כזה בכל טיול בחוץ. אני מתכננתי להכין פעילות כזו כבר חודשים, וכמו שסיפרתי כבר, כשזה נוגע לפעילויות שמצריכות הכנה מראש…אני דוחה. ואז הפרחים הנפלאים האלו התחילו לפרוח בכל פינה והלהיבו את יעלה כל כך, שהיה לי ברור שעכשיו אין ברירה וזה קרה:

IMG_20160229_101618

במשך כמה ימים הסתובבתי בטיולים כמו משוגעת וצילמתי פרחים, מקרוב. עקב נטייתי העצלנית והפרקטית במקביל, כל הצילומים נעשו בפלאפון. אחר כך בחרתי את הפרחים הנפוצים ביותר והחביבים ביותר על יעלה, סידרתי אותם יפה בפאוור פוינט, הוספתי את שם הפרח (למדתי לא מעט דברים חדשים בתקופה הזו :) והדפסתי על דף מדפסת רגיל ( איזה כיף שיש מדפסת צבעונית איכותית. מתנת יום ההולדת השווה שלי!), ניילתי (מתנת יום ההולדת השווה שלי #2), גזרתי,  חוררתי ואיגדתי בטבעת נפתחת…והכל תוך כדי שאמיתי ויעלה משמידים את חדר המשחקים…ואז יצאנו לדרך:

IMG_20160229_102052

כמה יעלה התרגשה לפגוש בפרח הראשון שהיא בחרה מהרשימה…היא ראתה את הפרח, ,חיפשה אותו ומצאה בלי בעיה בפנקס. היא הצטלמה והדביקה עליו מדבקה- לאות כי השלימה את המשימה הראשונה. ההתלהבות לא פחתה:

IMG_20160229_102226

ועוד ועוד, היא חיפשה, מצאה, זיהתה, הצטלמה והדביקה מדבקה:

IMG_20160229_102934

כמה חמציצים נאכלו תוך כדי צילום התמונה :)

IMG_20160229_102758אהוב ליבה התורמוס זכה לשלל נקודות צילום ומדבקות. איזה כיף שהם ממלאים עכשיו אצלנו כל חלקה טובה…אפילו דאדא מתחפשת בפורים לתורמוס. איך!???????????? אין לי מושג מה התשובה…

IMG_20160229_161332

אמיתי מאוד מאוד קינא בפנקס של יעלה. תכננתי להכין גם לו אחד, עם דברים קצת יותר פשוטים למציאה, אבל כמובן שהמשימה הזו נדחתה…עכשיו כשראיתי כמה הוא התלהב אני מקווה שלא תהיה לי ברירה ואעשה זאת בשבוע הבא:

IMG_20160229_103027

יש גרסאות הרבה יותר פשוטות להכנה- פשוט מדפיסים דף אחד גדול, עם מקום לסמן וי, או לגדולים יותר- פשוט רשימה. כך או כך, אין ספק שזו הייתה הפעם הראשונה, אך בהחלט לא האחרונה שאנחנו מלווים את הטיולים שלנו במשימת "חפש את המטמון" מאתגרת ומהנה! וכמובן שאם מישהי מעוניינת להשתמש בקובץ הפרחים שלנו (שכולל שמונה פרחים נהדרים שניתן למצוא עכשיו אצלנו בקיבוץ- כלנית, רקפת, נרקיס, סביון, חמציץ, חרדל, שן הארי ותורמוס)- מוזמנת לשלוח לי את כתובת המייל ואשלח לה בשמחה! (גם לו, אבל לשון נקבה וכו'. כבר דיברנו על זה:)

מקווה להצליח לחזור בקרוב לקצב הפוסטים הרגיל, ממש בא לי לשתף בדברים המעניינים שקורים אצלנו בבית ובכלל, אני מתגעגעת לבלוג ולכתיבה…מאחלת לכולנו סוף שבוע נפלא, עם גשם, וקצת קרירות מרעננת, בריאות ואביב באוויר. לא לשכוח- משנכנס אדר מרבין בשמחה!

3 מחשבות על “חפש את הפרח

  1. אשמח לקבל למייל את מגדיר הפרחים והציפורים.
    אני מלאת התפעלות מהבלוג שלך ומהפעילויות המקסימות.

    אהבתי

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

