דמויות להשראה

ה-18 בחודש היה כאן כבר אתמול, זה נכון, אבל אתמול עוד הייתי אופטימית לגבי התוכניות שלי לאתגר, וחשבתי שאם רק אדחה אותו ביום…ובכן, זה לא קרה. למזלי ולשמחתי, כרגלי. צרויה הצילה את המצב, וזה מה שהיא כתבה:

"עם הרמז הנוכחי היה לי דוקא קל ומאד מאד כיף! דמויות להשראה, זה די ברור לאיזה כיוון אלך, לא? לפחות לי זה היה ברור. כי מי מהווה עבורי השראה אם לא את? בכל כך הרבה כיוונים בחיים. לא רק בסקראפ, ביצירה בכלל או בהורות. באופן כללי את עוזרת לי להכניס פרספקטיבה, פרופורציות, פלפל ושמחה בחיים. 
מכיוון שאני חייבת להתקדם עם אלבום ה-30/30 של בתי, ומכיוון שאת ה-אלופה בתחום בעיניי [לגמרי אוטוריטה], פשפשתי בבלוג [הישן, מה לעשות שבחדש בקושי יש סקראפ?! אהממ אהממ!!!] ומצאתי רשומה ובה שני דפים. הם אמנם נעשו לפי סקיצה, אבל אני לא התייחסתי לסקיצה המקורית, אלא אליהם כאל הסקיצה שלי. זו הרשימה http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2680179 וזה הדף הראשון:
cue-1
שבהשראתו עיצבתי את הדף הבא:
cue-2
שני הדפים הם מביקור שערכנו אצל סבא של נתנאל בבלגיה. בראשון [שהוא אינטרקטיבי] רואים את המיטות שהיו לו בבית [מאז הוא עלה לארץ]. המיטות שהיו שם הן מיטות מרפי – כאלה שמתקפלות אל הקיר. כשמושכים את התמונה ניתן לראות את תהליך קיפול המיטה והפיכתה לספריה:
cue-3
כסקיצה לדף השני השתמשתי בדף הזה:
cue-4
מודה – לא נצמדתי אליה, אבל אני חושבת שההשראה ניכרת:
cue-5
ביום האחרון לביקורנו נסענו לבריסל לפסטיבל בירה כיפי ומשמח במיוחד.
החלק המהנה ביותר בכל העבודה על הכפולה, הוא שהעבודה על שני הדפים נעשתה כשאני יושבת מולך ומתייעצת איתך איך ומה, סוחטת ממך מחמאות על הכפולה, כשאת בכלל לא יודעת שהכל בהשראתך. תודה על הכל יפתי. אין לי השראה גדולה ממך!"
מה נשאר לי להגיד אחרי כאלו מילים? אחרי כזה פרוייקט מעורר השראה? רק שוב וכרגיל המון המון תודה!
אני התחבטתי עם האתגר הזה המון. באמת, המון. בניגוד לחלק מהאתגרים הקודמים, שפשוט לא היה לי זמן והם פשוט נעלמו להם ברשימת המשימות שלי עד לרגע האחרון, האתגר הזה ממש ליווה אותי כל החודש. במפגש מועדון (כבר-לא) 02 האחרון שלנו אפילו התחלתי להכין מיני אלבום סביב האתגר, אבל בדיעבד, כבר הייתי חולה במפגש ההוא ולא ממש הצלחתי להתקדם עם זה לשומקום. אח"כ היה לי רעיון שמתאים יותר לדברים שמעסיקים אותי עכשיו, ואפילו תכננתי איך אני מספיקה אותו, ואז אתמול (!אתמול!) קרה משהו ששינה לי לגמרי את זווית ההסתכלות על האתגר וגרם לי לחשוב על כיוון אחר ולתכנן גם אותו. חבל שאי אפשר להציג בבלוג את התוכניות שרצות לי בראש. אולי קצת אסוציאציות במקום?!
דמות לחיקוי- מופת- חיבור בתיכון- בגרות- אבא- הומור שחור- משפחה במרכז- עבודה והנאה- כוח רצון-אמא- פמינזם מעשי- בלי חרטות- אמונה- התמדה- הקפדה- מקום לעצמי- עשייה מתמדת- רוני-יצירה- למרוד במוסכמות- הורות לחיקוי- לשנות את הדרך- להמשיך לחפש- אם אין אהבה בוערת אין אהבה אחרת- מרים- חינוך- עצמאות- עבודה קשה- ערכים- נתינה- חיים שפיר- משחק כדרך חיים- עבודה שהיא הנאה שהיא עבודה- יצירתיות- לשבור את החוקים-מילים- עינת ספקטור- עשייה מהלב- חלום- אמהות כחלק מהחיים- יצירה- נקודת הסתכלות- נשיות- נסיכה- לא רק נסיכה- פמינזם- חופש בחירה- הנחה מוקדמת…
ועוד ועוד ועוד. ככה זה נמשך. חשבתי על זה הרבה. ואולי אפילו זה עוד יחזור לעולם היצירה שלי, אבל בינתיים…יש לי עוד 4 תחפושות להכין ויש לי רק כתר אחד. מחוטי חשמל. חוטי חשמל! בתכלס, הכי role model שלי זאת יעלה. גאונה הילדה הזאת, לגמרי.
ובנתיים, עם פורים וקצת אחריו פסח, נקיונות, ואביב וכלמיני, אני חושבת שגם לי וגם לאתגר עצמו נכון שוב לקחת חופשה…אני מבטיחה להמשיך לאתגר את צרויה אישית באתגרים פרטיים, כדי שיהיה לי תירוץ לפרסם את העבודות הנפלאות שלה פה מידי פעם!
תיכף חוזרים לפעילויות פורים…
תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

