יוצרים פסחא

יצירות לפסחא- ארנבת מטילה ביצים

שתי פעילויות יצירה מרכזיות ליוו את למידת הפסחא שלנו. הראשונה הייתה פעילות "זמן איכות" זריז מאוד של יעלה ושלי, בזמן שאמיתי ואבא לקחו את הלו לטיול…מהר מהר שלפתי רעיון מהפינטרסט שלי (מזל שהרעיונות שאני נועצת מתאכסנים גם בראש שלי וקל לשלוף אותם במקרה הצורך) ועם מה שמצאנו בסביבה אלתרנו בזריזות. זה המקור. וככה זה נראה אצלנו בעבודה:

IMG_20160328_154303

שוב, תרגול קצת אחר בעבודה עם שבלונות, כמו שיעלה אוהבת. אספנו את החומרים: צלחת חד"פ מנייר שנשארה מיום ההולדת של יעלה, בריסטול לבן, סול וורוד (בהחלט יכול להיות גם בריסטול, יעלה רצתה סול), טוש פרמננטי, מספריים, דבק, עיניים זזות/כפתורים (במקור עיניים זזות, בגרסת יעלה כפתורים), פונפון:

IMG_20160328_155345

וככה זה נראה אחרי פחות מ-10 ד' עבודה:

IMG_20160328_174156

אפשר לראות שיעלה באמת הכינה את הרוב לגמרי בעצמה. אני ציירתי וגזרתי את החלק הלבן של האוזניים, מעבר לזה, הארנב לגמרי לגמרי שלה, ומקשט לנו את הסלון בגאווה.

היצירה השנייה שעשינו הייתה קלאסית, מלכלכת ומהנה להפליא- ציור על ביצים:

IMG_20160329_112710

השתמשנו בביצי הפלסטיק מהסלסלה שלנו, בקרטוני ביצים ישנים, צבעי גואש ומקלות אוזניים. כיף אמיתי:

IMG_20160329_112952

השימוש במקלות אזניים קל יותר לקטנטנים ממש (יעלה העדיפה מכחול) ומאפשר משחקים אחרים:

IMG_20160329_113426

כשנגמרו לנו הביצים המשכנו לצייר על דברים אחרים:

IMG_20160329_114328

ליעלה היה רעיון, היא רצתה להכין בעצמה בדים כדי "לתפור" לדאדא שלה בגדים חדשים. הפרוייקטים שהיא ממציאה לעצמה נהיים הרבה יותר מורכבים לאחרונה, והרבה הרבה יותר מגניבים (היום היא בנתה לגמרי לבד סוכה מהממת ביופיה. למה סוכה? כי בא לה, אבל התוצאה משגעת). היא בחרה שתי יריעות לבד מהארון. על הראשונה היא עשתה הדפס- צבעה בשכבות עבות של צבע על צלחת פלסטיק חד"פ ואז הטביעה את הבד:

IMG_20160329_114403

על היריעה השנייה היא כבר צבעה ישירות, ולגמרי נכנסה ליצירה:

IMG_20160329_120120

שתי פעילויות קלילות, מהנות ויצירתיות, עם הרבה מיחזור ואפס קניות- מבחינתי, הצלחה.

זהו, חגיגות הפסחא מאחורינו, ואנחנו עמוק בתוך ההכנות לפסח. כמה רעיונות, תכנים, נושאים, סמלים והכנות מביא איתו החג הזה. יחד עם ראש השנה, המורכב שבחגים. אני מודה שקצת קשה לי לבחור במה להתמקד, ובכל פעם שאני חושבת שהצלחתי, הילדים מפתיעים אותי ובוחרים כיוונים אחרים…יהיה פה מעניין בשבועות הקרובים. להתראות בקרוב…

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

