בונים מדורה

מגשי יצירה בהשראת לג בעומר

ל"ג בעומר כבר ממש מעבר לפינה. יש שמועות שבמקומות מסויימים אפילו מציינים אותו במדורות כבר היום (הרוחות שבחוץ גורמות לי קצת להצטער על מי שהחליט לחגוג דווקא היום…או לפחות לקוות שהוא סיים מוקדם). בינתיים עוד שתי פינות בגווני האש תפסו את מקומן בחדר המשחקים שלנו. לאור ההצלחה של הקונספט בחגיגות יום העצמאות, הכנו ליעלה שוב מגש לגו:

IMG_20160520_083734

אני חייבת להודות שאני נהנית למיין את החלקים הכל-כך צבעוניים האלו לא פחות ממנה. אבל לשמחתי, היא נהנת. ממש:

IMG_20160520_083915

אמיתי מאוד משתדל להפריע לה. אני חייבת להודות שזה די מאתגר למצוא לה הזדמנויות לבנות בשקט:

IMG_20160520_084039

כנראה שזו הסיבה שהיא מיהרה למגן את החלקים בקופסה אטומה…וזו היצירה הראשונה שהיא בנתה מיד אחרי מיון החלקים. רבות נוספות הגיעו אחריה:

IMG_20160520_094923

לאט לאט אני מתחילה להיזכר למה לגו הוא המשחק הכי מצליח בעולם כבר מיליון שנה…

הפינה השנייה הוקדשה, כמובן, ליצירה. כל אחד מהילדים מצא לו דרך להשתתף בהכנת סלסלת היצירה שלנו בהשראת חג האש. בשלב הראשון הוצאתי המארון מגוון חומרים. יעלה מיד שמה עיניים על שלישיית יריעות סול-נצנצנים בגוונים מתאימים והתיישבה לגזור:

IMG_20160520_095826

היא לא הפסיקה לגזור עד ששלוש היריעות היו פסיפס מנצנץ משגע:

IMG_20160520_101110

אמיתי התלהב מאוד לעזור לי לבחור טושים וצבעים בגוונים מתאימים (כבר הזכרתי כמה הוא נלהב מצבעים לאחרונה, לא!?):

IMG_20160520_100230

מצאנו שלל נאה בארון היצירה שלנו:

IMG_20160520_100202

וככה זה נראה אחרי עוד כמה תוספות צבעוניות ומעניינות:

IMG_20160520_101044

נכון, יש בל"ג בעומר יותר משילוב צבעים משגע, אבל אני כל כך נהנית משילוב הצבעים הזה שקצת קשה לי לעזוב…אבל אני מבטיחה שיהיו גם פעילויות אש אחרות, ואולי אפילו איזה אריה ובר-כוכבא, מי יודע?!

מאחלת לכולנו המון אדום-כתום-צהוב יפה כזה בעיניים!

 

תגובה מביאה אהבה! מחשבות, רעיונות, תמונות, בקשות ושאלות יתקבלו בשמחה רבה

